ابزارهای مدیریتی

Soovle ابزاری کارآمد برای ایده پردازی در بازاریابی محتوایی

ابزار بازاریابی محتواییشاید یکی از کلیدی ترین بخشهای هر بازاریابی محتوایی، آگاهی نسبت به این موضوع است که کاربران به دنبال چه مطالب و محتوایی هستند. سپس مدیر بازاریابی محتوایی بایستی با این آگاهی به تولید محتوایی بپردازد که کاربران آن را ارزشمند تلقی می کنند. البته این آگاهی نسبت به کاربران تنها منحصر به بازاریابی محتوایی نمی شود، در بازاریابی بازاریابی اصولاً شناخت به مشتریان یک الزام غیر قابل انکار است. اینترنت فضایی را ایجاد کرده است که بتوانیم این شناخت را راحت تر به دست آوریم.

سایت Soovle یک ابزار بسیار ساده و سریع است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید. این ابزار فوق العادۀ آنلاین به شما کمک می کند که در یک لحظه متوجه شوید کاربران بر روی سرویسهای جستجوی متنوع اینترنتی کلمه مورد نظر شما را چگونه جستجو می کنند.

در یک لحظه و با یک گرافیک زیبا به شما می گوید که کدام سایت نتیجه اول این جستجو است و کاربران در سرویسهایی مثل گوگل، بینگ، یاهو، آمازون، Answers و … کلمه مورد نظر شما را به همراه چه کلمات دیگری جستجو می کنند.

به نظر شما این مهمترین نیاز یک بازاریابی محتوایی نیست ؟ Soovle را ببینید.

سید حمیدرضا عظیمی

سید حمیدرضا عظیمی، دانش آموخته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی و دکتری مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی که از سال 1382 فعال فضای تجارت الکترونیک بوده و هم اکنون از مدرسین مدیریت بازاریابی و به طور مشخص بازاریابی اینترنتی (Digital Marketing) است. رزومه کامل من را اینجا ببینید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا