مدیریت فروش و بازاریابی
پایگاه اطلاع رسانی صنعت با تولید و انتشار جدیدترین مقالات حوزه مدیریت فروش و بازاریابی به شما کمک میکند تا در این زمینه همواره به روز باشید و بتوانید در کسب و کار خود عملکرد فروش و بازاریابی موفقی داشته باشید. در این بخش کلیه مقالات و یادداشتهای پایگاه اطلاع رسانی صنعت با موضوع بازاریابی و فروش (Marketing & Sales) منتشر میشود.
-
انواع اهداف تبلیغاتی در موقعیت های مختلف
محصولات مختلف با توجه به شرایط مربوط خود نیازمند شکل خاصی از تبلیغات هستند.
بیشتر بخوانید » -
عناصر آمیخته ی خدمات؛۷p خدمات
عناصر آمیخته ی بازاریابی در مدل توسعه یافته آمیخته بازاریابی، ۸p هستند.
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی و تبلیغ در نقطه خرید POP Advertising
تبلیغات و بازاریابی در نقطه خرید Point of purchase advertising یکی از روشهای پرکاربرد در دنیای پر رقابت امروز است.
بیشتر بخوانید » -
-
بازاریابی ویروسی (Viral Marketing)
بازاریابی ویروسی یکی از انواع بازاریابی است که با استفاده از ابزارهای امروزی بسیار رواج یافته است و نمی توان…
بیشتر بخوانید » -
اهمیت بازاریابی هدف در توسعه و جهانی شدن سازمان
این مطلب اشاره ای دارد به اهمیت بالای بازاریابی هدف در توسعه و جهانی شدن یک سازمان.
بیشتر بخوانید » -
-
تصمیمات اصلی در تبلیغات بین المللی ۵M
تبلیغات یکی از مهمترین شیوه های ارتباط در بازاریابی محصول یا خدمت است.
بیشتر بخوانید » -
نیاز، خواست و تقاضا سه مفهوم متمایز در بازاریابی
نیاز،خواست و تقاضا سه مفهوم متفاوت در بازاریابی هستند، که بازاریاب می تواند با شناخت و تاثیر گذاری بر آنها،…
بیشتر بخوانید » -
مروری بر ۵ نیروی رقابتی در صنعت بانکداری
تحلیل ۵ نیروی رقابتی پورتر در صنعت بانکداری که می تواند کارایی بسیاری برای افزایش رقابت پذیری بانکها داشته باشد.
بیشتر بخوانید »