خانه/دانشنامه مدیریت و صنعت دانشنامه مدیریت و صنعتAllFMFFormative ResearchMMenu Costآآجر و کلیکآمیخته بازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابی خدماتاارزش ویژه برنداستدلال استراتژیک تشبیهیاستراتژیستببازاریابیبازاریابی اجتماعیبازاریابی مستقیمبخش بندی بازاربرنامه ریزی بازاریابیبرندینگتتبلیغاتتصاحبتفکر سیستمیججرالد زالتمن Gerald Zaltmanجنیفر آکر Jennifer Aakerجون فلورا June Floraددونالد شون Donald Schonررویکردهای تصاحب و یکپارچه سازیسسازمان یادگیرندهسی کی پراهالاد C. K Prahaladسینرژیششاخص Net Promoter Score (NPS) در مدیریت مشتریانشایستگی محوریشخصیت برندففیلیپ کاتلر Philip Kotlerممایکل پورترمدل ۳C در مدیریت استراتژیکمدل اشریج در بیانیه ماموریت سازمانمدیریت زنجیره تأمینمزیت رقابتیمشتری مداریمک کارتی McCarthyمیانگین موزون هزینه سرمایهووجهه سازمانپپیتر دراکر Peter Druckerککانال توزیعکراودفاندینگکریس آرجریس Chris Argyrisکریگ لفیوره Craig Lefebvreکنیچی اوهمای Kenichi Ohmaeگگری هامل Gary Hamelییادگیری سازمانییکپارچه سازی